Ni vet hur det är när man till slut når en gräns för vad som är praktiskt, eller bara onödigt? Vår firmabil, en VW Transporter har över tid fyllts på med bra-att-ha-saker till den gräns att jag till sist inte visste vad som fanns i bilen och vad som fanns i studion. Inte optimalt. Den nya firmabilen är bara hälften så stor, men med smarta förvaringslösningar funkar det till och med bättre än i bussen, eftersom jag nu faktiskt har koll på prylarna. En liten tuffing, tänk fyrhjuling med kaross! Mindre, men på något sätt ändå större. Kul!💪

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras.